𝔣𝔬𝔯𝔤𝔬𝔱𝔱𝔢𝔫

对所有这些妄想的人保持友善:)

چَند ماه پیش:)...

یادمه چند ماه پیش، آخرای تابستون، گوشه گیر بودم، چون همه ی اتفاق ها واسم قابل هزم بود، از همه ی جهان متنفر شده بودم چون تنها بودم، اما وقتی اینجا اومدم همه چی واسم فرق کرد، اولاش سخت بود و باهاشون راحت نبودم و ازشون خجالت میکشیدم ولی بعداً که باهاشون صمیمی شدم، خود واقعیمو پیدا کردم و فهمیدم توی این دنیا کسایی هستن که منو بفهمن و منم بتونم دوستشون داشته باشم و مثله یک خانواده عاشقشون باشم:) 

کسی که دیدم رو به دنیا عوض کرد. ساینا:)

کسی که باهاش لبخند رو لبام میاد با اون فرفری هاش. ماندانا:)

کسی که مثله یک مامان واقعی همیشه هوامو داره. غزل:)

کسی که از مرگ دورم کرد و بهم فهموند با مردن هیچی درست نمیشه. نیکیتا:)

کسی که پاک ترین و قشنگ ترین قلب جهان رو داره. سارینا:)

کسی که توی هر حال نگرانمه. دیانا:)

کسی که مثله یک خواهر باهاش درد دل کردم. الناز:) 

کسی که باهاش حتیٰ دیوونگی هم قشنگه. ممد:)

کسی که مثله یک بابای واقعی پایس. امیر:) 

و کسی که همیشه مثله یک داداش پشتم بود و ازش ممنونم. آرتا:) 

تصویر پروفایل Elnaz سطح تجربه Elnaz
Elnaz
3 ماه پیش
دلم واست تنگ شده احمق ....عه اشک
منم:))
تصویر پروفایل Venoosa سطح تجربه Venoosa
Venoosa
4 ماه پیش
خیلی قشنگ بود کاش منم مثل تو خونواده خوبی داشته باشم ادرینا و اینم بگم دلم برات تنگه ننه بزرگ
ممنونم گلم:)منم دلم واستون تنگ شده ولی گاهی وقتا با گوشی دوستم میام:)
تصویر پروفایل 𝑀𝒶𝓃𝒾 سطح تجربه 𝑀𝒶𝓃𝒾
𝑀𝒶𝓃𝒾
4 ماه پیش
بچمممممم
ننممممم:)))
تصویر پروفایل NikiTa سطح تجربه NikiTa
NikiTa
4 ماه پیش
نلزخلزخلز
جون جیگر🐥😔
تصویر پروفایل شآرلوت سطح تجربه شآرلوت
شآرلوت
4 ماه پیش
گوگولیییجهیجهیهج
تو بیشتر گوگولییی ننهههه:))
تصویر پروفایل 𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪 سطح تجربه 𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪
𝓐𝓶𝓪𝔂𝓪
4 ماه پیش
گوگولیییینسپسپط
تو که گوگولو ترییی
تصویر پروفایل Elnaz سطح تجربه Elnaz
Elnaz
4 ماه پیش
مرسی عزیزم که منو شلغم حساب کردی فدات شم
وای بخدا میگفتم یکی کمهههههههه
تصویر پروفایل Elnaz سطح تجربه Elnaz
Elnaz
4 ماه پیش
اره مشخصه 😐
بیا برو تو کانم
عرعرعرعرعرعرررررررعقخقهبخ ذوقققققتییخبههبهبهبتبخبتبحبتبهبخفهف
عه زشته پسر جون خاک تو سرم
صثقهعصخثقعثص ستاره کوشولوووو
ننه خوندیییی؟تیتتیتیتیااییاایای:)))))
عارهههه
عارههه
ذووقققققیلپنتهابب:)
عرررررببعخمننناا
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد