𝔣𝔬𝔯𝔤𝔬𝔱𝔱𝔢𝔫

对所有这些妄想的人保持友善:)

حَرف:)

همیشه از بچگی حرفای مردم واسم مهم بود... 

چه شوخی... 

چه جدی... 

چه خوب... 

چه بد... 

رو من اثر میذاشت... 

حالاهم همینطوره... 

گاهی وقتا دوستام یک حرفایی رو به شوخی میگن... 

ولی من جدی میگیرم... 

حرفاشون ناراحت کننده باشه... 

تا سال ها تو ذهنم میمونه... 

همین حرفا هستن که ذهن منو درگیر میکنن... 

امشب اینقدر ذهنم درگیر بعضی حرفا بود... 

که دستمو بریدم... 

ولی مثله بعضی حرفا درد نداشت... 

گاهی وقتا اینقدر به حرف های مردم گوش میدم که... 

سرم درد میگیره... 

و سرمو با دستام میگیرم... 

همه میگن بخاطر سن بلوغه... 

ولی از بچگی هم ماله سن بلوغ بوده؟... 

دلم میخواد... 

دیگه هیچ حرفی برام مهم نباشه... 

یک دختر بی احساس و بد بشم... 

که نه احساس و نه حرف مردم براش مهم باشه:) 

تصویر پروفایل 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 سطح تجربه 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪
𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪
7 ماه پیش
گریم گرفت الان دارم گریه میکنم😢😭😭
آخیی:)
تصویر پروفایل Pania سطح تجربه Pania
Pania
7 ماه پیش
بهتربن متنی بود که شنیدم 🥲🥲
:)
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد