𝔣𝔬𝔯𝔤𝔬𝔱𝔱𝔢𝔫

对所有这些妄想的人保持友善:)

دِلتَنگـ:)

گاهی وقتا... 
دلم واسه ی خودم تنگ میشه... 
شاید با خودت بگی دیوونه ام... 
ولی... 
نه... 
من تغییر کردم... 
خیلی تغییر... 
تا قبل از اینکه ۱۰ سالم بشه... 
شاد بودم... 
خیلی شاد...
جوری که همه بهم حسودی میکردن که... 
اینقدر شاد و سر زنده ام... 
ولی الان چی... 
یک دختر به ظاهر شادم... 
ولی توی باطنم هزار جور درد غمه... 
دردهایی که تحملش خیلی سخته... 
و غم هایی که مطمئنم... 
اگه ذهنمو میخوندی گریه میکردی... 
الان دوست داشتم... 
به همونایی که بهم حسودی میکردن... 
میگفتم حالا منو ببینید... 
میبینید؟ از اون دختر شاد دیگه هیچی نمونده... 
حالا یک دختر غمگین و افسردس... 
بعضی وقتا اینقدر...
دلم واسه ی خودم تنگ میشه که... 
به دوستام میگم... 
دلم واسه یک نفر خیلی تنگ شده... 
اونا انتظار دارن من بگم... 
کسی که دوستش دارم، خاله ام یا رفیقم... 
ولی من هربار با ادامه ی حرفم... 
میزنم توی ذوقشون... 
میگم میدونید اون طرف کیه؟... 
دوستام خیلی کنجکاوانه نگام میکنن و میگن نه... 
من ادامه میدم... 
خودم... 
و بخاطر اینکه جدی نگیرن... 
لحنمو مسخره میکنم... 
وقتی حرفم تموم میشد... 
دوستام میگفتن... 
خاک تو سرت دلت واسه ی خودت تنگ شده؟... 
دیوونه ای؟... 
خیلی خودمو کنترل میکردم که گریه نکنم... 
موفق هم میشدم... 
اشک هامو کنترل میکردم و میزدم زیر خنده... 
دوستامم میخندیدن... 
خیالم راحت بود که... 
دوستام حرفمو جدی نگرفتن... 
بعضی وقتا از خودم میپرسم... 
بازم مثله سابق میشم؟ یا تا ابد اینجوری میمونم؟:)

 

تصویر پروفایل 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 سطح تجربه 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪
𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪
7 ماه پیش
حرفات واقعا حقن منم همیشه اینکارو میکنم همیشه جلوی خودمو میگرم اما وقتی که نمیتونم گریمو کنترل کنم مغنعمو میکشم پایین که نفهمن😢😢 ولی حرفات دارن منم افسرده میکنن از دیروزه اهنگ گوش میدم وقتی اهنگ غمگین میاد گریه ام میگیره میدونی چرا؟ چون انگار داره زندگی منو تعریف میکنه
هعیی اگه حرفام افسردت میکنه نخون فقط بخاطر اینکه دلم خالی بشه این وبلاگو گذاشتم:)
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
همین اشتباهه ، چون تو فکر می کنی نمیشه ، باور نداری ، پس چه انتظاری از زندگی داری ؟ باید خودت بخوای
هعیی...
تصویر پروفایل Adrina♡ سطح تجربه Adrina♡
Adrina♡
7 ماه پیش
معمولا که میشی ، اگه خودت بخوای ...
نمیشه هیچ جوره نمیشه:)
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد